Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Elise is geboren!

Gisteren kwam het fijne nieuws dat Elise is geboren!
In mijn vorige bericht zagen jullie al de tas die ik voor haar (en haar mama en papa) maakte. In die tas stopte ik nog een vlaggenlijn met haar naam erop.






 De vlaggenlijn is in totaal 6 meter lang, daar kan je al wat mee he! Ik gebruikte 3 verschillende stofjes en de voor- en achterzijde van elke vlag is verschillend. Dat was eigenlijk heel prettig om te maken: eenvoudig en een mooi resultaat.

Elise heeft naast een lieve mama en een stoere papa ook 2 grote broers. En zij verdienen toch ook een cadeautje, niet?
Ik maakte voor elk van hen een knikkerzakje met daarin auto's. Simon is de grootste broer en kan al met echte 'Matchboxkes' spelen, Andreas is net 1 en krijgt dus leuke peuterauto's.


 Morgen gaan we op babybezoek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten