Pagina's

woensdag 26 september 2012

Elegante tas

Enkele posts geleden vertelde ik al over mijn tante die een 'werktas' wou: groot genoeg om brooddoos, appel en flesje water in te stoppen en toch elegant.
Ik koos weer voor de amsterdamtas. Ik maakte die al eens voor de juf van Pieter en vond die zeer prettig om te maken  met mooi resultaat.

De zoektocht naar stof was het moeilijkste deel: ik mocht zelf kiezen, maar man, man, dat gaf pas stress!
Bij het kiezen (in Ikea) liep ik wel 20 keer heen en weer: deze, of nee deze, of toch deze, oh maar daar is geen passende effen kleur van...
Eenmaal de stof gekocht, bleef ik maar twijfelen.

Nu de tas klaar is, hangt ze in mijn living om ze kritisch te beoordelen. Het ene moment denk ik: 'Ja, Els, het is goed zo!' En het volgende moment: 'Misschien moet ik nog een totaal ander stofje kopen en ze laten kiezen.'

Ik zal blij zijn als ik die tas zaterdag kan afgeven (en laat ons hopen dat ze in de smaak valt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten