Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Voor mijn lieve petekind

In mijn vorige bericht vertelde ik al dat mijn petekind vroeg om een muziekschooltas voor haar te maken.
Op het stoffenspektakel kocht ik groene toile cirée, eigenlijk bedoeld als geboortecadeau maar daar zal ik dus een nieuw stofje voor mogen zoeken.
Het moest een schoudertas zijn, makkelijk te dragen op de fiets.
Al enkele maanden lag deze tutorial te wachten om gemaakt te worden. En dit leek mij het geschikte moment!




Het was heel plezant om te maken en alhoewel de tutorial in het Engels is (en ik ben niet zo bekend met het Engelse vakjargon) was hij toch heel duidelijk!

Doordat de rits helemaal opengaat, kan je gemakkelijk spullen in de tas stoppen.
De afwerking is ook heel netjes: geen naden te zien (en zo heb ik het graag!).
Er gaan hier zeker nog zo'n zakjes volgen!

1 opmerking:

  1. Vandaag heeft Julie de muziekschooltas overgeladen alles paste perfect in de tas en is met veel plezier met haar nieuwe tas naar de muziekschool vertrokken. Prachtig werk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen