Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

Eeuwige twijfelaar

De vorige post stond nog maar net op het wereldwijde web en ik was al op weg om toch nog 2 stofjes te gaan kiezen voor amsterdamtassen.
Het 'wat als ze het niet mooi vindt' won het van 'het is goed zo'.

En zo maakte ik dus nog 2 tassen.

 
 
En zo had ik hier 3 tassen in onze living hangen.

Het is eens iets anders dan een schilderij of foto.

Welke zou ze kiezen?

Mijn mama en dochterlief vonden de eerste nog steeds de mooiste en hoopten dus in stilte ('t is te zeggen, de mama al wat stiller dan de dochter) dat de tante een van deze twee zou kiezen.

En ze koos... nummer 2, die met wit, zwart en groen.Het handvat hiervan is aan de buitenzijde zwart maar aan de binnenzijde wit.
Mijn mama kreeg dan de eerste tas (zie vorige post) en ik beloofde de dochter dat ik voor haar in dat stofje een andere tas zal maken. Dat zal wel een ander modelletje worden, want 2 dezelfde tassen voor verschillende mensen, dat kan niet he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten