Pagina's

dinsdag 11 december 2012

Een cognacske

Vorige zondag hielden we nog eens een gezellig naaikransje bij mijn schoonmama: de dames palmen dan de livingtafel in terwijl de heren boven de kinderen (en zichzelf) entertainen met een geweldig spel.

Mijn mama vroeg me onlangs of ik voor haar een handtas kon maken, in cognackleur of iets dat er op lijkt en met vooraan een extra vakje met rits om haar gsm in te stoppen.
Dat moest wel lukken!

In Kapellen vond ik namaakleer dat wel naar de cognackleur toeging, iets donkerder. Daarbij kocht ik een gezellig bloemenstofje voor de voering. Ik heb lang over die bloemenstof getwijfeld (ze is toch niet te oubollig?) maar bij zo'n cognackleur mag het wat klassieker vind ik.

Hier het resultaat!



Het is een hele soepele stof waardoor ze mooi valt maar ik ben ook wel bang dat ze snel gaat doorscheuren... Dat zien we dan wel weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten