Pagina's

maandag 31 december 2012

Uitslag Give away!

De feesttafel is gedekt, klaar om er een gezellige eindejaarsavond van te maken.


Voor me in feesttenue te steken, maak ik graag nog even tijd om de winnaar van mijn eerste give away bekend te maken.
Op mijn blog zelf kwam niet echt veel reactie (wat de winstkansen voor de deelnemers hoog houdt natuurlijk ;-)), maar op Facebook stijgt het aantal volgers gestaag.
Misschien moet ik één van hen binnenkort ook eens belonen!

Maar dan nu, het grote moment:

De twee kandidaat-winnaressen
 

Samen in het smeltparelmandje
 

Proficiat Tantanne!
 
 
Bezorg je mij je adresgegevens, dan stuur ik een dezer dagen het zakje met verrassingsinhoud jou kant op! (vanreusel.els@telenet.be)
 


2 opmerkingen:

  1. Proficiat, Tantanne! Veel plezier met het leuke tasje, een mooi begin van het nieuwe jaar, toch?
    En proficiat met de eerste give away, Ladystitch, volgende keer zijn de reacties hier wellicht veel talrijker;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie! Dat is pas een leuk begin van het nieuwe jaar seg ;-)
    Ook voor jullie een fijn 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen