Pagina's

donderdag 14 februari 2013

Daar is de lente...

Nee, nee, hierbuiten is het ook grijs, koud, nat (zonet vielen er heuse ijskristallen uit de lucht!). En nee, ik zeur niet over de koude. Ik vind het wel iets hebben, een echte stevige winter!
Maar ik voel wel dat ik snak naar zon en licht.
We kunnen echter niets doen aan het weer, maar wel aan de sfeer in ons huis.
Dus ging ik vandaag met de naaimachine aan de slag om wat lente in huis te halen.
Bij lente denk ik aan: blaadjes die beginnen te groeien aan de bomen, bloemen in de knop, vogels die vrolijk hun lied zingen. Bij Ikea vond ik dan ook een zeer toepasselijke stofje. Ik had het al vaker in de hand gehad maar telkens weer terug gelegd. Eenmaal thuis had ik er steeds weer spijt van dat ik het had achtergelaten.
Maar nu niet langer getreurd: ziehier onze nieuwe kussens en stoelzitjes!



Ik word er instant vrolijk van!

En... ik heb nog een hele lap over. Wat zou ik daar nog mee aanvangen?

1 opmerking: