Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Charlotte gaat dansen en neemt mee...

... een zwarte dansbroek, zwarte danssloefjes, een zwart topje, een zwart shortje, een wit accessoire, witte dansschoenen, een wit topje, een lelijk danskleedje (van de dansstudio in bruikleen gekregen, het past niet en is echt lelijk), huidskleurige danssloefjes, een oranje danskleedje, een pofbroek, een wit hemd, haarspeldjes, haarlak, haarborstel, flesjes water, een voorraad koekjes, een leesboek...

En waar moet ze dat allemaal instoppen als het volgend weekend optreden is?

'Mamaaaa...?'

Haar wens was: een grote tas van zwarte skai met aan de voorzijde een bloem.




Het model is hetzelfde als de verzorgingstas voor Warre.

De skai kocht ik op het Stoffenspektakel in Antwerpen. Ik kocht een meter en het is jammer genoeg helemaal op. Ik had er nog graag een handtasje van gemaakt.
Ook de voeringstof komt van het Stoffenspektakel, van zo een van die kramen waar al die dames staan te drummen voor een meterke katoen. Zotte madammen zijn wij toch zenne!

3 opmerkingen:

  1. Dat vind ik nu eens mooi se! ;-)
    Een heel geslaagd project als je het mij vraagt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze schitterend! Geen zin om het patroon en een tutorial met ons te delen?

    BeantwoordenVerwijderen