Pagina's

zondag 27 april 2014

Voor mijn papa

Mijn papa is zo'n man die altijd bezig is: hij engageert zich in verschillende organisaties om de boel draaiende te houden (met ondersteuning van nog enkele enthousiastelingen uiteraard).
Tot voor kort droeg hij zijn map en papieren blijkbaar mee in een... plastic zakje. (dat houd je toch niet voor mogelijk: als vader van Lady Stitch met een plastic zakje rondlopen! ;-))
Maar het noodlot sloeg toe: het zakje was gesneuveld! Tijd dus voor het betere werk!

 Schoudertas met flap met middenstiksel.

 De rits werd er ingezet naar het voorbeeld van de Messengerbag, maar ik sloot het uiteinde van de rits.

 Onder de flap zitten 2 extra vakken verborgen.



De binnenzijde met ook daar nog 3 extra vakken.

De kleur is niet zo goed zichtbaar op de foto's maar het neigt naar petrolblauw, maar met meer blauw dan groen in.
Ik kocht de stoffen op de stoffenverkoop in Kapellen (en volgens mij stond de rol skai verkeerd geprijsd. Er stond op 'voorgewassen katoen' en hij kostte 5 euro/meter. Mijn schoonzus kocht dezelfde een tijdje geleden en betaalde toen nog 10 euro/meter).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten