Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

Haakwerk

Tussen het naaien door (lees: wanneer ik te moe ben om achter mijn naaimachine te gaan zitten maar wel creatief wil bezig zijn) neem ik de haakpen al wel eens ter hand.

Ik wil jullie dan ook graag enkele van mijn creaties tonen:

Voor jarige Sara die houdt van badeendjes:



En voor een vriend van manlief (https://www.facebook.com/WellOwlBeDamned):


Bij deze uil maakte mijn man een totaalpakket rond de zegswijze 'Wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil'.

Beide patronen vond ik op het internet en de katoen koop ik bij Veritas (Catania).

In mijn haaktas ligt nog een lieveheersbeestje met bungelbeentjes te wachten om tot 1 geheel gemaakt te worden (maar dat vind ik het minst leuke deel aan haken...)

1 opmerking:

  1. Dag Lady Stitch,

    Wat een schattige creaties! Wij zijn alvast fan.
    Creatieve groetjes het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen