Pagina's

dinsdag 17 februari 2015

Swapnaaisels

Begin januari organiseerde onze naaiclub Naaitselaar traditiegetrouw een nieuwjaarsswap.
Deze keer zat er een extra moeilijkheid in voor mij: ik mocht naaien voor mijn schoonzus Katrien, toch net iets anders dan anders (net iets meer stress dan anders).

Omdat ik voor mijn zwart geitje veel complimenten kreeg, besloot ik deze te maken.
In Kapellen vond ik een katoenen stof met lederlook (ik denk om lederlook kledij mee te maken) en maakte daar een handtas en een Juliette uit Mijn Tas van.


Ik maakte de schouderriem iets langer dan de mijne en verwerkte er een okergele rits in om wat contrast te creëren.
De tas met stof maken, was toch weer helemaal anders dan met het echte leder.

Ik kreeg zelf een naaimachine-onderlegger, 2 rozenkopjes-speldenkussens en 2 grote lappen skai om nog mooie dingen mee te maken. (ik geloof dat die lappen helemaal uit New York komen)



Het was een gezellige avond met raadseltjes, plezante pakjes, een spannende kwis, lekkere drankjes en hapjes en fantastisch gezelschap!

We hebben weer allemaal zin in een creatief naaijaar en kijken al uit naar ons supernaaiweekend begin maart!

1 opmerking:

  1. heel leuk. Ik swap ook soms maar dan in een fb groep. misschien moet ik dit eens vorstellen in de naaiclub

    BeantwoordenVerwijderen